niedziela, 21 września 2014

Konkurs z wydawnictwem Feeria

Kochani,

Dzięki uprzejmości wydawnictwa Feeria, otrzymałam dla was dwie książki, o których już prędzej wspominałam. 6 filarów poczucia własnej wartości oraz Babskie fanaberie. Pierwszy tytuł już dawno przeczytałam i muszę powiedzieć, że książka jest świetna! Zachęcam Was do brania udziału, ponieważ naprawdę warto! 

1. Konkurs trwa od 21.09 do 05.10
2. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu.
3. Uczestnik musi mieszkać na terenie Polski. 
4. Organizator musi wysłać książkę w ciągu tygodnia.
5. W komentarzu pod postem trzeba podać swój nick.
6. Można, ale nie trzeba dodać mojego bloga do obserwowanych, kręgów Google. 
7.Należy polubić stronę Wydawnictwa Feeria na Facebooku.
8. W komentarzu pod postem trzeba podać swój nick oraz nazwę profilu na Facebooku, za pomocą którego uczestnik polubił stronę Wydawnictwa.
9. Należy podać adres e-mail, na który zostanie wysłana wiadomość o wygranej.
10. W komentarzu należy również napisać tytuł książki, którą jesteście zainteresowani. 
11. Będę wdzięczna za umieszczenie baneru konkursowego na swoim blogu.


Przykładowe zgłoszenie:
Nick: Jan
Adres e-mail: jankowalski@wp.pl
Książka: 6 filarów poczucia własnej wartości
Facebook: Jan Kowalski

Życzę powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...