środa, 1 maja 2013

Podsumowanie kwietnia !




Kwiecień się skończył, więc przyszła pora na moje pierwsze podsumowanie. Szczerze stwierdzam, że blogowanie bardzo mi się podoba i na pewno będę to robić dalej! Pierwszy post dodałam 5 kwietnia, od tego czasu zyskałam 16 osób obserwujących bloga, odwiedziliście mnie 946 razy. Bardzo dziękuję osobą, które okazały mi swoje zainteresowanie w formie komentarzy, wszystkie bardzo mnie cieszą. 


Liczba przeczytanych książek: 6

Liczba opublikowanych recenzji: 8


Książek przeczytanych jest mniej, gdyż napisałam również recenzje pozycji, które przeczytałam jeszcze przed założeniem bloga. 


Przeczytane strony: 1897 co, na dzień daje około 64


Trochę kiepsko wyszło, liczyłam że więcej przeczytam niestety, szkoła mi na to nie pozwoliła. 
1.Legenda. Rebeliant- Marie Lu 7/10

2.Obiecaj mi- Richard Paul Evans 8/10

3.Marcowe fiołki- Sarah Jio 8/10

4.Dziewczyna na Times Square- Paulina Simons 9/10

5.Dotknąć nieba- Richard Paul Evans 9/10

6.Dotyk Julii- Tahereh Mafi 9/10

7.Mroczny Sekret- Libba Bray 9/10

8.Jutro- John Marsden 9/10


Na szczęście teraz maj i bardzo dużo wolnego czasu, także lecę czytać ! ;)

5 komentarzy:

  1. Miłego czytania, mi w tym miesiącu poszło podobnie do Ciebie - przeczytałam 85 stron mniej. ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że w tym miesiącu trafiłaś na tak dobre lektury, aby móc wystawić im wysokie oceny. Jakość ważniejsza niż ilość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby w tym miesiącu statystyki poszły w górę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz maturzyści dali nam troszkę wolnego, to więcej przeczytasz może :)super podsumowanie, 6 książek to i tak bardzo dużo ;d powodzenia dalej i dużo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Przeczytanych 6 książek, to bardzo dobry wynik:) Gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...