poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Podsumowanie marca


Cześć! 

W podsumowaniu lutego byłam załamana tym, że był to tak kiepski miesiąc. Miałam nadzieję, że marzec będzie lepszy i rzeczywiście był. Nie tylko dlatego, że udało mi się przeczytać więcej książek, ale również dlatego, że jedna z moich recenzji została uznana za recenzję tygodnia na gandalf.com.pl. W tym miesiącu byłam bardziej aktywna w blogosferze. Ponadto, odkryłam, że bardzo podobają mi się reportaże. Przeczytałam swoją pierwszą książkę z tego gatunku i tak mi się spodobało, że tego samego dnia zamówiłam kolejne dwie. Te powieści pokażę Wam w następnym poście. W marcu przeczytałam 10 książek. 

5. Maresi - Maria Turtschaninoff, 256 stron 
6. Słodki drań - VI Keeland, Penelope Ward, 296 stron
7. Kaci Hadesa. Przebaczenie - Tillie Cole, 384 stron
8. Głosy. Co się zdarzyło na wyspie Jersey? - Ewa Winnicka, Dionisios Sturis, 224 stron

Razem przeczytałam: 3429 stron, czyli na dzień około 111 stron. 

Najlepsze tytuły: Wojna i miłość - Jolanta Maria Kaleta, Kaci Hadesa. Odkupienie - Tillie Cole Głosy. Co się zdarzyło na wyspie Jersey? - Ewa Winnicka, Dionisios Sturis. 







A jak Wasze wyniki w marcu? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...