piątek, 5 kwietnia 2013

POWITANIE

HEJ !
Ten blog poświęcę mojej pasji i miłości - książkom . Będę tu umieszczać recenzje, wypowiadać się na tematy różnych utworów, dzielić się z wami tym, co ostatnio przeczytałam, moimi emocjami i uczuciami. Wszystko będzie szczere, prosto z serca, tak jak to moje małe hobby. Mam nadzieję, że spodoba się wam ta strona i że z przyjemnością będziecie do niej wracać.

Miłego spędzania czasu tutaj i z książkami po drugiej stronie.

"Książki są lustrem : widzisz w nich tylko to, co już masz w sobie"
-Cień wiatru





        Facebook

2 komentarze:

  1. Piękny cytat, uwielbiam go.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Piękny jest ten cytat :) Miłego blogowania!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...