piątek, 3 października 2014

Nowe nabytki


Dawno nie przedstawiałam Wam książek, które udało mi się zdobyć, więc postanowiłam to zmienić.
Na górze "Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety" od Książki Moja Miłość. Następnie "Powód by oddychać", czy to prawda, że reklama zrobiła swoje? "Ostatni pociąg do Paryża", "Ogród wyobraźni" oraz "Cała nadzieja w Paryżu". Muszę przyznać, że jestem zawiedziona, książka bardzo przeciętna... "Na własną rękę", "Łowca szczurów", "W mroku tajemnic", "Uzasadniona wątpliwość". Jakiś czas temu przedstawiałam Wam recenzję "Krąg śmierci", wymienione książki należą do serii o adwokacie Mikaelu Brenn

  
Tutaj dwie książki "Moralność pani Dulskiej" oraz "Historia Polski", które bardzo chcę przeczytać.






Na koniec książka Moniki Śliwińskiej "Muzy Młodej Polski", którą już zaczęłam! To książka zdecydowanie nie dla wszystkich czytelników. Po tym, co do tej pory przeczytałam, mogę stwierdzić, że publikacja robi wrażenie.







Przypominam Wam o konkursie!!! Jestem bardzo zdziwiona, że zgłosiły się tylko dwie osoby, książki są świetne! W szczególności polecam "6 filarów poczucia własnej wartości".

W niedzielę pojawi się recenzja "Cała nadzieja w Paryżu".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...