wtorek, 5 marca 2019

Podsumowanie lutego


Cześć! 

Przyszedł czas, aby zrobić podsumowanie lutego. Kolejny miesiąc nowego roku zleciał, jak z bicza strzelił. Niestety w lutym nie przeczytałam za dużo książek, bowiem zaledwie cztery i piątą zaczęłam. Po raz kolejny nie miałam za dużo czasu i już się zastanawiam, czy kiedykolwiek będę go miała więcej? Jestem trochę tym podłamana, bo mam tyle ciekawych tytułów, po które naprawdę chciałabym sięgnąć, ale brakuje mi czasu... Wiem, wiem, Wy też tak macie. :)

Powieści, które przeczytałam w lutym:

3. Twarzą w twarz - Agata Suchocka 252 stron 
5. Zanim zawisły psy - Jens Henrik Jensen 175/448

Razem przeczytałam: 1507 stron, czyli na dzień około 54 strony. 

Najlepsze powieści: Jednostka - Ninni Holmvist oraz Twarzą w twarz - Agaty Suchockiej. 

Ten miesiąc był dla mnie bardzo słaby, szczególnie w porównaniu ze styczniem, kiedy to udało mi się czytać 117,5 strony na dzień. Mam nadzieję, że w marcu znajdę więcej czasu na czytanie i pisanie. 

Jak Wasze wyniki? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...