poniedziałek, 14 stycznia 2019

Stosik książkowy

Cześć, 

Przychodzę dzisiaj do Was, aby podzielić się moimi zakupami książkowymi. Ostatnie plany czytelnicze opublikowałam w listopadzie, więc pomyślałam, że warto w tym miesiącu podzielić się z Wami tym, co już przeczytałam oraz tym, co mam zamiar przeczytać jeszcze w styczniu. 


Pierwsze zakupy poczyniłam w grudniu. Seria "After" Anny Todd to mój prezent urodzinowy ode mnie dla mnie! Pokochałam tę historię. Pierwszą część przeczytałam w jeden dzień, drugą tak samo. Kolejne czekają na swoją kolej. W kwietniu ma się ukazać ekranizacja pierwszego tomu. 


Część z tych powieści m.in. Kto porwał Daisy Mason, Tylko cień, Dziecięce koszmary pochodzi z księgarni taniaksiazka.pl. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat powieści Kto porwał Daisy Mason i już nie mogę się doczekać, aż po nią sięgnę. Tytuły: Czasami kłamię oraz Skaza kupiłam na promocji w Empiku. Szczególnie zależało mi na tym drugim tytule, który przez wielu uznawany jest za najlepszą książkę 2018 roku. 


Kamieniarz, Obserwuję cię, Na skraju załamania to powieści kupione również w Empiku. Upatrzyłam je już wcześniej, po pozytywnych recenzjach. Wcześniej kupiłam także Za zamkniętymi drzwiami, czyli powieść tej samej autorki, co Na skraju załamania. Przyznaję, że historia mnie zszokowała, dlatego też stwierdziłam, że muszę przeczytać inną tej pisarki.



Następne powieści to nic innego, jak klasyka kryminału, czyli Studium w szkarłacie, Znak czterech, Pies Baskerbille'ów, Przygody Sherlocka Holmesa. 


Kupiłam także Dumę i uprzedzenie, czyli powieść, którą od zawsze chciałam przeczytać. 

Czytaliście coś z mojego stosiku i możecie podzielić się opinią?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...