niedziela, 6 stycznia 2019

Postanowienia czytelnicze na 2019 rok

Cześć! 

Na początku kilka słów o podsumowaniu zeszłego roku. Był on dla mnie bardzo udany. Wróciłam do blogowania i regularnego czytania. Dopiero wtedy dotarło do mnie, jak bardzo za tym tęskniłam. Ponadto, założyłam konto na instagramie, dokładnie 3 września. Do tej pory zyskałam 511 obserwatorów, za co jestem bardzo wdzięczna. Przyznaję, że było to dla mnie coś nowego. Nagle okazało się, że oprócz recenzji, staram się też o ładne zdjęcia książek. Niestety nie powiem Wam ile powieści udało mi się przeczytać w 2018 roku, ponieważ nie zapisywałam tego nigdzie. Przygotuje dla Was listę najlepszych i najgorszych książek, jakie przeczytałam w poprzednim roku. 


Przejdźmy do postanowień czytelniczych na 2019 rok. Przede wszystkim chciałabym systematyczniej publikować dla Was posty. Przyznaję, że jest to zależne od mojej pracy. Często wyjeżdżam na różne szkolenia i egzaminy. Po roku pracy będzie tego już dużo mniej, czego szczerze nie mogę się doczekać. Drugim postanowieniem jest zmniejszenie stosu książek nieprzeczytanych, które posiadam w swojej biblioteczce. Jest ich sporo, nie liczyłam ile. Mam w planie czytać minimum jedną taką książkę miesięcznie. Trzecie postanowienie dotyczy klasyki literatury. Mam wiele takich powieści, które bardzo chciałabym przeczytać, ale zawsze mi z nimi nie po drodze. Dlatego postanowiłam stworzyć listę tytułów, którą tutaj opublikuję, będzie to 12 powieści, jedna do przeczytania na każdy miesiąc. To już wszystkie z moich postanowień :).

A jakie Wy macie plany na 2019 rok? Może pokrywają się z moimi? Dajcie znać!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...