czwartek, 22 maja 2014

Zdobycze książkowe



Dziś przychodzę do was z moimi nowymi zdobyczami. Większość z nich kupiłam, niektóre dostałam od wydawnictw. Na zdjęciu od góry "Hobbit" i "Władca pierścieni. Bractwo Pierścienia". "Hobbita" już prawie przeczytałam - bardzo mi się podoba. Następnie mitologia walijska oraz "Instytut młodych naukowców". "Kolor magii", "Blask fantastyczny" i "Dysk". Słyszałam wiele dobrego o książkach Pratchetta i mam nadzieję, że się nie zawiodę. "Światło się mroczy" - George R. R. Martin, "Wielki Liberace" - Scott Thorson i "Krzyż Romanów" - Rober Masello.  

Widzicie coś ciekawego? Możecie coś polecić?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informuję, że postanowiłam wrócić do oceniania książek w skali liczbowej (od 0 do 10).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...