piątek, 14 lutego 2014

Stosik

Niestety dość dawno mnie tu nie było. Miałam kilka powodów osobistych, ale już jestem! Z racji tego, że dawno mnie nie było, to nie mogłam się Wam pochwalić ciekawymi prezentami, które dostałam pod choinkę i na urodziny(pełnoletność wita!). Od góry Wiedźmin. Ostatnie życzenie- Andrzej Sapkowski. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się przeczytać. Potem prezent od znajomych na urodziny John Green- Papierowe miasta, natomiast Gwiazd naszych wina od mojej najwspanialszej przyjaciółki. Reszta od wydawnictw"Krzyk aniołów", "Modlitwa nieznajomej", "C.S. Lewis. Od Narnii do Ewangelii". "Był sobie książę.." już przeczytałam i niedługo wstawię recenzję. 

A Wy czytaliście coś i wiecie, że będzie fajne? A może stanowczo możecie powiedzieć, że nie warto się za coś zabierać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...