wtorek, 18 marca 2014

Zdobycze książkowe

Oto co udało mi się zdobyć w ostatnim czasie. Książki, które widzicie kupiłam lub dostałam od wydawnictw do recenzji. Od góry Krzyk aniołów- Joseph Nassise, zdążyłam już przeczytać i na dniach pojawi się recenzja. Pokonaj stres z Kaizen, Miłość alchemika oraz Szalone życie wampira. Kolejne dwie to Przegląd Końca Świata: Feed oraz Przegląd Końca Świata: Deadline. Nie mogę się doczekać, aż przeczytam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Wielki Liberace, Pewnego dnia, Dopóki śpiewa słowik, Złodziejka książek - dwóch ostatnich w szczególności jestem ciekawa! Zdążyłam już zacząć Dopóki śpiewa słowik i zdradzę tylko tyle, że jestem pod ogromnym wrażeniem, reszty dowiecie się z recenzji! 

Widzicie coś ciekawego? Możecie coś polecić? 
W tym miesiącu szykuję dla Was niespodziankę z okazji urodzin bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...