piątek, 1 lutego 2019

Podsumowanie stycznia



Cześć!

Jeszcze niedawno publikowałam podsumowanie 2018 roku, a tu już przyszedł czas na podliczenie stycznia. Czas szybko ucieka, aż strach pomyśleć... Pierwszy miesiąc 2019 roku był dla mnie bardzo udany. Przeczytałam siedem powieści, każda z nich była dobra. 

1. After. Płomień pod moją skórą - Anna Todd - 632
2. After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem - Anna Todd - 758
3. Za zamkniętymi drzwiami - B. A. Paris - 304
4. Polskie Archiwum X - Piotr Lidka, Bogdan Michalec, Mariusz Nowak - 280
5. Klub niewiernych - Agnieszka Lingas-Łoniewska, Daniel Koziarski - 528
6. Milioner i bogini - VI Keeland Penelope Ward - 280
7. After. Ocal mnie - Anna Todd - 858

Razem przeczytane strony: 3640, czyli 117,5 strony na dzień.

Cieszę się, że trafiłam na serię After. Pierwszy tom pochłonęłam w jeden wieczór i od razu zamówiłam cały komplet. Ta seria ma wiele wad, ale była dla mnie miłą odskocznią po ciężkim dniu w pracy. Ponadto, ta historia zwyczajnie mnie wciągnęła. W kwietniu ukaże się ekranizacja, na którą na pewno pójdę do kina. 

Do najlepszych powieści zaliczam: 
After. Płomień pod moją skórą - Anna Todd 
After. Ocal mnie - Anna Todd 
Za zamkniętymi drzwiami - B. A. Paris 

Luty zapowiada się równie dobrze. Przyszły do mnie przedpremierowe powieści, które pokaże Wam w planach czytelniczych na luty. 

Jak Wasze wyniki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...