czwartek, 1 listopada 2018

Podsumowanie października

Cześć książkoholicy!
Październik minął bardzo szybko i przyszedł czas na podsumowanie. Muszę przyznać, że był to dobry miesiąc, zdecydowanie lepszy od września. Nie musiałam już nigdzie wyjeżdżać, więc zaoszczędziłam dużo czasu. Udało mi się przeczytać siedem książek:

1. Dziewiąty wyrok - James Patterson, Maxine Paetro - 220/396 
2. Kochanka księcia - Geneva Lee - 500
3. To nie ja, kochanie - Tillie Cole - 376
4. Pamiętnik diabła - Adrian Bednarek - 440
5. Ważki na kostce lodu - Łucja Wilewska - 336
6. NIEznajomi - Ursula Poznanski, Arno Strobel - 397
7. Uleczę twe serce - Tillie Cole - 376.

Razem przeczytane strony: 2645, czyli 85 stron na dzień. 

Każda książka mi się podobała, na szczęście nie trafiłam na żadną słabą powieść. 
Do najlepszych zaliczam: 
Uleczę twe serce - Tillie Cole.

Listopad zapowiada się równie dobrze. Aktualnie czytam Dobre miasto - Mariusza Zielke. Najpewniej jeszcze w tym tygodniu opublikuje moje plany czytelnicze na ten miesiąc i pokażę Wam moje nowości książkowe. Planuję także dodać recenzje książek:
Ważki na kostce lodu Łucji Wilewskiej oraz To nie ja, kochanie Tillie Cole. 

Od tego miesiąca na blogu będzie pojawiał się cykl pt. "Czwartkowe cytowanie". W każdy czwartek będę publikowała kilka najpiękniejszych cytatów, które warto zapamiętać. Będą to oczywiście cytaty z książek. 

Jeśli chcecie się czegoś o mnie więcej dowiedzieć, to uzupełniłam zakładkę "O mnie".







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...