sobota, 3 listopada 2018

Plany czytelnicze na listopad

Cześć!

Przychodzę dzisiaj, aby pokazać Wam książki, które przyszły do mnie w ostatnim czasie. W tym miesiącu planuję te książki przeczytać, nie wiem, czy uda mi się wszystkie, gdyż zwyczajnie może mi zabraknąć czasu. Na początku przesyłka od Wydawnictwa Novae Res.


Proces diabła Adriana Bednarka to kolejna cześć cyklu o Kubie Sobańskim. Jestem ciekawa, jak potoczą się losy głównego bohatera. Autor już pierwszą częścią bardzo mnie zaskoczył. Skazany na zło to najnowsza książka tego samego autora, dlatego liczę na dobry kryminał. Trzecia książka to Klub niewiernych. Jestem szczerze ciekawa tej powieści. 


Następna przesyłka od Wydawnictwa Muza. Najpewniej słyszeliście o książce Ana Roberto Santiago? Ja czytałam wiele pozytywnych recenzji. Ta książka to typowy grubasek, ma coś około 1000 stron. Niepokorny mężczyzna Kristen Ashley, mam nadzieję, że książka będzie równie ciekawa, jak jej opis z tyłu okładki. 


Książki od Wydawnictwa Czarna Owca, czyli Dobre miasto Mariusza Zielke, które aktualnie czytam. Moja siostra Michelle Adams, nie znam autorki, nie wiem czego się spodziewać, może Wy czytaliście już tę powieść i prześlecie link do swojej opinii? 


Wczorajsza przesyłka od Wydawnictwo Uroboros. Dwór cierni i róż Sarah J. Maas, czyli książka, której jestem bardzo ciekawa. Tak samo Król kruków Maggie Stiefvater. 


Ostatnia powieść to Magiczna ćma Joanny Pypłacz od Wydawnictwa Videograf. Paczkę otrzymałam już jakiś czas temu. Dostałam dwa tytuły do recenzji. Na zdjęciu brakuje książki Ważki na kostce lodu Łucji Wilewskiej, którą przeczytałam w październiku. 

A Wy, jakie książki planujecie przeczytać w listopadzie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...