poniedziałek, 8 października 2018

Plany czytelnicze na październik

Cześć!

Przychodzę do Was dzisiaj ze stosikiem, czyli planami czytelniczymi na ten miesiąc. Powiem szczerze, że trochę się tego nazbierało. Na początku przesyłka od Wydawnictwa Novae Res:



Jestem już po lekturze "Cudotwórcy z Krakowa", tak jak pisałam w zeszłym poście. Skończyłam także "Pamiętnik diabła", muszę przyznać, że książka bardzo mnie wciągnęła, jestem pod wielkim wrażeniem. Zawsze z uprzedzeniem podchodziłam do polskich autorów, bardzo niesłusznie, zamierzam przeczytać wszystkie części. "DAMARIS. Powrót czarodziejki" czeka jeszcze w kolejce, jednak wkrótce na pewno po nią sięgnę. 


"Dziewczyna w niebieskim płaszczu" - Monica Hesse, przesyłka od Wydawnictwa Literackiego. Czekałam na tę książkę jakiś czas i już się nie mogę doczekać lektury. Nie wiem czego się spodziewać po tej autorce. 


Piątkowa przesyłka od Wydawnictwa Editio Red. Jestem ciekawa powieści "To nie ja, kochanie", czytałam wiele pozytywnych recenzji, mam nadzieję, że się nie zawiodę. Tak samo w przypadku powieści Katarzyny Drogiej "Gospoda pod Bocianem". 



Teraz czas na książki, które kupiłam sobie sama. Jakiś czas temu księgarnia taniaksiazka.pl miała fajną promocje, więc skusiłam się na kilka książek. Trylogię zdrajcy już dawno chciałam przeczytać, teraz będę miała okazję. Do serii Era pięciorga brakuje mi pierwszej części, muszę gdzieś poszukać, niestety w księgarni zabrakło. 


Dalsza część zakupów. Te trzy książki wybierałam, sugerując się opisem, mam nadzieję, że się nie zawiodę, zupełnie nie znam autorów. Wcześniej też nic nie słyszałam o tych pozycjach. Może Wy możecie mi coś opowiedzieć? Czytaliście coś z mojej listy? Jak Wasze plany czytelnicze?

Zapraszam na mój Instagram 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...