niedziela, 9 grudnia 2018

Podsumowanie listopada



Cześć!

Na wstępie przepraszam Was, że tak późno ukazuje się podsumowanie listopada. Było to spowodowane moim wyjazdem na szkolenie. Miałam bardzo intensywne ostatnie dwa tygodnie. Na szczęście w grudniu już nigdzie nie wyjeżdżam i będę mogła skupić się na czytaniu i pisaniu do Was. W listopadzie udało mi się przeczytać 4 książki:

1. Kaci Hadesa. Uleczone dusze - Tillie Cole 376
2. Dziewczyna w niebieskim płaszczu - Monica Hesse 312
3. Tajemnica pod jemiołą - Richard Paul Evans 304
4. Dobre Miasto - Mariusz Zielke 482.


Razem przeczytane strony: 1474, czyli 50 stron dziennie.

Wszystkie książki były dobre. Chciałam Wam się pochwalić, że moja recenzja powieści Dziewczyna w niebieskim płaszczu została nagrodzona w TanioKsiążkowym konkursie!

Ufam, że grudzień zakończę z lepszym wynikiem, w tygodniu opublikuje moje plany czytelnicze na ten miesiąc i może zapowiedzi grudnia. 

Jak Wasze wyniki? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość i za każdy dziękuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...